Workshop “Overtuigend Vakmanschap” voor Facilitaire medewerkers

Uw facilitair bedrijf of afdeling loopt best goed. Er wordt een aantal mooie nieuwe projecten opgestart en er is over het algemeen goed contact met klanten. Vanuit deze strategie wordt er ook hard gewerkt aan thema’s als gastheerschap, hospitality, klant centraal, etc.

Dit alles met als doel, dat alle klanten de meerwaarde van uw dienstverlening nog meer gaan inzien en dat bestaande klanten loyale klanten worden.

Toch vraagt u zich wel eens af:

– Hoe kunnen we de medewerkers op de werkvloer nog meer en concreet helpen binnen dit thema?
– Hoe gaan onze klanten echt het verschil merken in onze dienstverlening?
– Hoe wilt u de nieuwe strategie in de praktijk nog meer handen en voeten gaan geven?
– Misschien is er in het verleden al eens aandacht aan gegeven, maar vinden uw facilitaire medewerkers
dat dit meer een taak voor u en uw verkoopafdeling is?
– Twijfelt u zelf of uw facilitaire medewerkers hier wel geschikt voor zijn?

Dan is de workshop “Overtuigend Vakmanschap” uitermate geschikt voor uw medewerkers !

In deze workshop worden geen verkopers gecreëerd, maar er wordt geleerd hoe je met vakkennis en werkervaring op een authentieke manier de klant kunt binden. Het gaat om het bewust worden van het feit dat elk klantcontact een unieke kans is. De workshop is bedoeld voor alle facilitaire medewerkers met klantcontact tijdens hun werk.

– De medewerkers leren op hun eigen authentieke manier, maar in lijn met uw strategie de klant te binden.
– De workshop wordt op een ludieke manier, vanuit een ambacht/vakmanschap gegeven: daarom vinden uw     medewerkers het nog leuk ook.
– Er wordt telkens een letterlijke vertaalslag gemaakt naar de eigen praktijk van de medewerkers.
– Medewerkers gaan al tijdens de workshop oefenen met hun eigen praktijkvoorbeelden en maken zo een persoonlijk  actieplan. Na de workshop kunnen ze direct aan de slag.  Dit persoonlijke actieplan wordt vormgegeven op een leuke  manier, zodat het direct een aandenken is aan de leerzame workshop.

Foto workshop Overtuigend vakmanschap

Deze workshop zal in lijn met uw strategie worden ingevuld. Het is ook mogelijk om af te stemmen met uw huidige partner in opleidingen. Daarnaast is ons aanbod een praktisch hulpmiddel voor de leidinggevende in de dagelijkse begeleiding van de facilitaire medewerkers.  Naast de workshop bieden we namelijk het volgende:

– Inhoudelijke afstemming op uw strategie
– Afstemming van de dagelijkse werkzaamheden van uw facilitaire medewerkers

Voor de borging van het leerproces bieden we het volgende:

– De persoonlijke actieplannen van de medewerkers worden achteraf gerapporteerd aan de leidinggevende.
– Deze rapportage wordt aangevuld met tips en adviezen aan de direct leidinggevende, voor een goede begeleiding    aan de medewerkers.
– Wij begrijpen dat de leidinggevende van deze medewerkers soms een hectische functie heeft. Wij zorgen daarom  voor helder en toepasbaar materiaal voor de leidinggevende. Deze kan daarmee de medewerkers ondersteunen bij  het uitvoeren van hun actieplan uit de workshop.

Interesse?

De tijdsduur van de workshop is afhankelijk van de grootte van het team en uw wensen. Al in één dagdeel is het mogelijk om een effectieve en leuke workshop te organiseren. Dit is ook mogelijk buiten de reguliere werktijden. Is het niet mogelijk om uw team op één tijdstip vrij te plannen, of wilt u eerst een déél van uw medewerkers mee laten doen? Ook dat is geen probleem.

Lijkt het u interessant voor uw medewerkers, laat het ons weten.

Joke Slotboom – Kruijf                                 Ton van Acquooy
Tel 06-22851060                                            Tel 06-21512721
info@klantklik.nl                                            ton@casabarista.nl

www.klantklik.nl                                            https://www.facebook.com/coffeeonwheelsrotterdam/

Zoekt u niet alleen een workshop, maar denkt u meer aan een totaal opleiding en coaching traject? Zoekt u hulp bij het aanscherpen van uw eigen strategie, gericht op het creëren van loyale klanten? Heeft u specifieke wensen? Dan kunnen wij u hiermee uiteraard ook van dienst zijn.

Deze workshop is een samenwerking tussen Klantklik en Casabarista Coffee on Wheels Rotterdam.

 

Logo Casabarista Coffee on Wheels Rotterdam (002)

Klantklik_logo_zonder-achtergrond (002)