Kernwaarden training

Doelgroep:
Teams die met nieuwe kernwaarden moeten werken.

Van alle waarden die belangrijk zijn, staan er een paar echt centraal in je bedrijf. Deze kernwaarden vormen de identiteit van je bedrijf. Maar hoe krijg je de medewerkers zover om vanuit deze kernwaarden te werken? En hoe zorg je ervoor dat deze waarden in gedrag en communicatie zichtbaar wordt voor de klanten?

Sta jij voor de uitdaging om de kernwaarden “tussen de oren” van de leidinggevenden en de medewerkers te krijgen? Heeft jouw directie nieuwe waarden vastgesteld, met bijbehorende slogan, die de medewerker moet gaan leven naar de klant? Dan is deze training voor jouw bedrijf bedoeld.

Resultaat

Leidinggevenden en medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn de waarden van de organisatie te leven en zich zonder verplichting houden aan nieuwe regels. Als er vanuit gedeelde waarden gewerkt wordt, zijn de nieuwe regels vanzelfsprekend. Medewerkers vinden zelf dat ze de nieuwe regels moeten volgen. Het resultaat bij de klant is dat hij merkt dat het bedrijf de nieuwe koers leeft.

De leidinggevenden leren in deze training waar hun eigen normen en waarden gekoppeld zijn aan de waarden van het bedrijf. Ze weten daarnaast hoe ze een waardevol gesprek kunnen voeren met hun medewerkers en de klant over de (nieuwe) normen en waarden van het bedrijf. Samen bereik je meer.