Training code 95

Bij Klantklik kunt u terecht voor alle trainingen voor de code 95, zodat wij u helpen te voldoen aan de richtlijn vakbekwaamheid. Deze richtlijn geldt voor alle EU beroepschauffeurs en chauffeurs die de EU als werkgebied hebben.
Training communicatieve vaardigheden (U14)

Van Chauffeur naar Ambassadeur

Deze training richt zich op de manier waarop uw medewerkers zich presenteren en met andere communiceren. Zij hebben dagelijks contact met klanten, instanties en collega’s.
Goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk voor uw chauffeurs, zij zijn immers het visitekaartje van het bedrijf.

Onderwerpen die aan bod komen tijdens deze training zijn:

Omgaan met klanten
Klachtafhandeling
Omgaan met stress
Communicatie zien als dienstverlening
Interne communicatie, zoals de afdeling planning
Gesprekstechnieken

Deze training kunnen wij organiseren voor uw gehele team of een deel daarvan. Daarnaast is het mogelijk om enkele medewerkers of zelfs 1 persoon te laten deelnemen in de vorm van een open training.
Tijdens deze training zal telkens worden ingespeeld op de praktijk situaties van de medewerkers. Hierdoor wordt de basis code 95 training ervaren als concreet en praktijkgericht.

Haal meer uit uw trainingsuren door een training op maat
Heeft u specifieke wensen? Dan is het mogelijk om een maatwerktraining samen te stellen. We maken dan de vertaalslag naar de eisen die gelden binnen de richtlijn vakbekwaamheid en verzorgen dan de certificeringsaanvraag naar het CCV.

Samenwerking, Verkeersveiligheid Groep Nederland
Voor alle overige code 95 trainingen (richtlijn vakbekwaamheid) werkt Klantklik samen met de Verkeersveiligheid Groep Nederland. Op deze manier is het mogelijk om het gehele pakket code 95 bij Klantklik onder te brengen.

http://www.richtlijn-code95.nl/trainingen/goederenvervoer/U14