Kernwaarden training

Sta jij voor de uitdaging om de kernwaarden “tussen de oren” van de leidinggevenden en de medewerkers te krijgen? Heeft jouw directie nieuwe waarden vastgesteld, met bijbehorende slogan, die de medewerker moet gaan leven naar de klant? Dan is deze training voor jouw bedrijf bedoeld.

Het resultaat is leidinggevenden en medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn de waarden van de organisatie te leven en zich zonder verplichting houden aan nieuwe regels.

Meer over de Kernwaarde training

Teamtraining Samen bereik je meer

Als alle pluspunten van elk individueel teamlid samen bijdragen aan een goed functionerend team, dan bereik je samen meer. In de praktijk blijkt dat dit niet vanzelfsprekend is, laat staan dat het makkelijk is duidelijk te krijgen waaraan dit ligt, zonder in valkuilen en verwijten over en weer te belanden.

Deze (communicatie)training is gericht op de praktijk binnen het eigen team. Met een dagdeel investeren kom je drie stappen vooruit. Medewerkers maken samen een actieplan en merken dat deze echt werkt.

Meer over deze Teamtraining

Code 95 trainingen

De meeste code 95 trainingen zijn gericht op techniek en worden door de medewerkers vaak ervaren als een inhoudelijk ‘moetje’. Ze kunnen echter ook anders ingezet worden. In lijn met de strategie en visie van je bedrijf gaan deze trainingen in op de stof. Bij elke klant wordt specifieke informatie toegevoegd die bij de deelnemers herkenning oproept, waardoor de training specifiek wordt voor het bedrijf. Ook is het mogelijk om corona-specifiek protocollen te behandelen bij de communicatietrainingen.

Alle trainingen zijn gecertificeerd door CCV/CBR. Kies uit Duurzame inzetbaarheid, Communicatie, Klantgericht werken en Van papier naar handheld.

Meer over code 95 trainingen