• UW SERVICE MEDEWERKERS ALS AMBASSADEURS?

Klantgerichtheid

Echte klantvriendelijkheid wordt steeds belangrijker binnen de dienstverlening. Uiteindelijk zijn het de prestaties van de medewerkers waarop de klant de dienstverlening beoordeelt en waardeert.

De training klantgerichtheid richt zich op de manier waarop uw service medewerkers zich presenteren en met anderen communiceren (o.a. collega’s, instanties en klanten). Zij zijn immers het visitekaartje van het bedrijf. In deze training zullen veel gebruikte termen als beleving en hospitality worden vertaald naar duidelijke taal.

Lees meer

Hospitality in schoonmaak

Binnen een dienstverlening zijn de medewerkers het visitekaartje van het bedrijf.

Ook voor u is dit vast niet nieuw, maar dragen uw medewerkers ook uit waar uw bedrijf voor staat? Daarnaast heeft u regelmatig te maken met nieuwe medewerkers, die door een contractwisseling zijn overgenomen. Weten zij waar uw bedrijf voor staat en op welke manier geeft u hun mee wat klantgericht werken is binnen uw bedrijf?

Lees meer

Code 95, transport en logistiek

Bij Klantklik kunt u terecht voor alle trainingen voor de code 95, zodat wij u helpen te voldoen aan de richtlijn vakbekwaamheid. Deze richtlijn geldt voor alle EU beroepschauffeurs en chauffeurs die de EU als werkgebied hebben.

Deze training richt zich op de manier waarop uw medewerkers zich presenteren en met andere communiceren. Zij hebben dagelijks contact met klanten, instanties en collega’s. Goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk voor uw chauffeurs, zij zijn immers het visitekaartje van het bedrijf.

Lees meer

Overtuigend Vakmanschap en Leidinggeven

De basisopleiding leidinggevende kan in de vorm van een groepsopleiding of individueel die specifiek ontwikkeld is voor de leidinggevenden binnen uw bedrijf. Zij vormen vaak de spil van het bedrijf: weten overal van, zijn verantwoordelijk voor het het werk moeten verantwoording afleggen aan de leidinggevende, maar ook aan de klant. Ze sturen medewerkers aan, begeleiden en motiveren. Kortom: een goed functionerende leidinggevende is “goud” waard.

Tijdens de opleiding wordt een stevige basis gelegd van zaken die de leidinggevende in de dagelijkse praktijk tegen komt. Door de praktische inzet van de opleiding kan het geleerde direct in het werk worden toegepast.

Lees meer