• Over Klantklik

    Klantklik streeft ernaar uw service medewerkers te ontwikkelen tot de “ambassadeurs” van uw bedrijf.

Over Klantklik

U als dienstverlener krijgt steeds meer te maken met hogere eisen die klanten aan uw dienstverlening stellen.
Uw service medewerkers zijn elke dag bezig met het uitvoeren van hun werk. Leidt dit altijd tot de gewenste hoge klanttevredenheid? U wordt bij tenderaanvragen geconfronteerd met de termen als hospitality, beleving, klanttevredenheid. Is uw organisatie in staat om aan deze gestelde eisen te voldoen?

De prestaties van uw medewerkers bepalen voor het grootste deel hoe uw dienstverlening wordt beoordeeld. Uw dienstverlening is immers mensenwerk.

Komen bovenstaande vragen u bekend voor? Zoekt u ondersteuning bij het ontwikkelen van uw serviceafdeling op dit gebied? Wilt u dat alle inspanningen van de medewerkers bijdragen aan langdurige klantrelaties en extra omzet? Klantklik heeft als expertise uw service medewerkers te overtuigen van klantgericht denken en zichzelf te ontplooien tot de ambassadeurs van het bedrijf.  

Wat kunt u van Klantklik verwachten?

• Huidige situatie in kaart brengen
• Ondersteuning bij het stellen van realistische doelstellingen
• Advisering verandertraject klantgerichtheid
• Training en coaching klantgerichtheid
• Opvolging voor een goede borging
• Meten van de resultaten

Klantklik heeft een breed netwerk van specialisten. Zij zijn gespecialiseerd op aanvullende vakgebieden van klantgerichtheid. Op deze manier wordt een totaalpakket geboden en kunt u met ondersteuning van Klantklik de kwaliteit van uw dienstverlening verhogen. Denk hierbij o.a. aan taaltrainingen, weerbaarheidstrainingen en alle overige technische trainingen die vallen onder de Code 95.

Doelgroep

Alle medewerkers met klantcontact, maar zonder commerciële achtergrond, o.a.:

  • • Chauffeur
  • • Service monteur
  • • Rayon leiding
  • • Verhuizers
  • • Schoonmakers, Voorman
  • • Technische medewerkers
  • • Medewerkers op de binnendienst
  • • IT medewerkers

Mogelijke doelstellingen

  • • Begrip voor klantgerichtheid verhogen
  • • Representatief voorkomen verhogen
  • • Verhogen klant tevredenheid, intern en extern
  • • Genereren extra omzet
  • • Klachten behandeling verbeteren, ombuigen tot kansen
  • • Verhogen imago organisatie
  • • Zelfvertrouwen tijdens klantcontact verhogen