Workshop “Overtuigend Vakmanschap” voor Facilitaire medewerkers

Uw facilitair bedrijf of afdeling loopt best goed. Er wordt een aantal mooie nieuwe projecten opgestart en er is over het algemeen goed contact met klanten. Vanuit deze strategie wordt er ook hard gewerkt aan thema’s als gastheerschap, hospitality, klant centraal, etc. Dit alles
Lees meer

Training Gastvrijheid en Toegankelijkheid in het openbaar vervoer

Hoe de kleine dingen het grote verschil maken. Van de week gestart met een reeks van trainingen “Gastvrijheid en Toegankelijkheid” aan buschauffeurs. Het zijn de chauffeurs van het openbaar vervoer in een grote gemeente van Nederland. Erg leuk om samen te kijken hoe
Lees meer

Bedankkaart klant, voor Nieuwjaarsverrassing

Erg leuk om een bedankkaart te krijgen van onze klant Vendrig. Op 2 januari, alle medewerkers verrast met koffie en lekkers, samen met Ton van Acquooy van CasaBarista Coffee on Wheels Rotterdam.
Lees meer

Seminar, Vakbeurs Transport & Logistics op 29 -11 Rotterdam Ahoy

Duurzame inzetbaarheid, de WEG naar meer omzet en winst “Soft-skills, binnen duurzame inzetbaarheid van medewerkers” Als het gaat om duurzame inzetbaarheid van medewerkers wordt veel aandacht besteed aan de fysieke aspecten. Men denkt aan Arbo zaken, gezonde leefstijl en oudere
Lees meer

Afstudeeropdracht, HR student, Duurzame Inzetbaarheid, Niels Burer

Niels Burer “Voor mijn afstuderen heb ik bij Kortmann Art Packers & Shippers een scan gemaakt voor inzicht in de Duurzame Inzetbaarheid van de medewerkers. Hierbij heeft Joke mij geholpen. Zelf is ze een professional op het gebied van communicatieve vaardigheden binnen een
Lees meer

Klantklik helpt Vendor te blijven ontwikkelen, om “de beste in de markt te zijn”

Vendor biedt haar klanten een optimale toilethygiëne. Het bedrijf staat voor een fris toilet met een aangename uitstraling. De dienstverleners zorgen er dagelijks voor dat de toiletgebruiker op elk gewenst moment beschikt over toiletpapier, zeep en handdroging. De kwaliteit van
Lees meer